niedziela, 25 września 2011

Dziwne rzeczy...

Przeglądałam dzisiaj książkę, którą mama kupiła mi około 3 lata temu i znalazłam tam fajny notes do zrobienia. Nie wyszedł dokładnie tak jak chciałam, ale nie jest źle.

To jest ten notes.



Na blogu mojej przyjaciółki ( http://ilovemyselfandfriends.blogspot.com ) znalazłam dużo fajnych zawieszek z modeliny. Jedną z nich zrobiłam.

To ona.

To cała moja bransoletka.

A to moja zawieszka Charms.


Ostatnio zrobiłam też kilka bransoletek z muliny. Nie są przepiękne, ale trochę mi się nudziło...:)



Ok, to będzie już ostatni wpis w tym poście. Dodam pracę plastyczną z plasteliny, którą zrobiłam na konkurs z techniki. Zajęłam 3 miejsce :)



To już koniec . Paaaa... 
Clarisa ;)



2 komentarze:

  1. co zrobiłaś Donaldowi, że taki smutny jest? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś wyplatałam bransoletki z muliny:) kaczor Donald wymiata!:)

    OdpowiedzUsuń